marți, 31 ianuarie 2012

O tura in cioplire

Din pacate weekendu acesta nu am apucat sa-mi fac rost de buba de mesteacan din padure. Pentru ca nu am mai putut sta in casa am luat malul Muresului la picior sintr-o mica plimbare si am avut ocazia sa prind o creanga dreapta zic io de mesteacan.
Ajuns acasa m-am documentat cum se fac figurinele din lemn si am dat bataie.
Ce am folosit ca si ustensile:fierestraul de la briceagul multifunctional Swiss army, scoaba pentru linguri de la Mora, si briceagul Opinel.
Am taiat o bucata din creanga necesar cat sa o folosesc pentru a-mi confectiona aratura.

Am trasat cu un marker locurile unde vor venii ochii si gura figurinei.

Acele marcaje le-am taiat usor si cu precizie cu fierastraul de la briceag

Cu ajutorul Scoabei am scobit partea la oci iar cu opinelul am facut retusurile.


Pentru ca mi-a mai ramas o bucata mica de lemn am zis ca pot exersa in confectionarea canii kuksa.

Bucata de lemn curatata de coaja si de unele mici cioturi de pe ea.

Trasarea formei canii pe bucata de lemn si inceperea muncii propiu zise.

Si faza finala o mini kuksa.

Aici sunt prezentatea mandoua exponatele. Figurina de pe insula Pastelui si o cana kuksa( amandoua in miniatura)
Ca si concluzie vreau sa va spun ca nu este asa de usor de lucrat cu lemnul dar este o metoda de relaxare si de bine dispunere.
Acum va las pe voi sa trageti concluziile si sa aruncati cu comentarii.
Multam faina.

Niciun comentariu: