joi, 25 iulie 2013

Si totusi se poate ...

In ultima mea iesire la padure am incercat sa aprind focul cu metoda arcus sau cum spun strainii bowdrill method.
Nimic mai frumos si mai simplu. Lemnul a fost la indemana. Cutitul si sfoara le-am avut in rucsac.
Acum si aici este o adevarata poveste si o intreaga filozofie de care lemn sa folosesti. Eu unul am ascultat de cei care au mai experimentata metyoda si am ales sa folosesc lemn de salcie. Cel mai important lucru este sa ai lemn uscat si sa nu fie de esenta foarte tare.
Metoda de aprindere este aceasi fara absolut nici o schimbare singulul lucru ce eu il folosesc ca si suport de burghiu este un paharut ( un det) care imi confera o prindere mai buna alui.

Dar sa lasam filmuletul sa vorbeasca si sa nu mai palavragim atata.
Daca ai cumva o neclaritate sau sugestie nu ezita sa ma anunti si vom putea discuta despre le.


Dupa cum observi se poate aprinde si cu aceasta metoda.
Numai bine!

Niciun comentariu: