marți, 1 octombrie 2013

Borseta piele II

Zilele trecute am avut putina treaba prin oras si ce sa vezi intr-un magazin de marochinarie dau peste niste borsete de piele cu prindere la curea.
Am studiat unpic produsul si nu mi-a venit sa cred ce pret aveau.
Nu mi-am putut stapanii ispita si mi-am achizitionat una cu doua compartimente si inchidere metalica.
Din cate stiu aceste borsete se vand destul de scump.
Pentru doritori am sa mai intreb la magazin poate doamna de acolo ma lasa sa fac poze si poate le putem vinde intre noi cei care le gasesc intrebuitarea.
Sa lasam cuvintele si sa lasam pozele sa vorbeasca.







Ultimele 3 poze va pot arata in mare cam care sunt si dimensiunile acestei borsete. Ce stiu si am vazut doamana mai avea pe nuanta de maro si ceva gri parca. Sisteme de inchidere prin aceasta metoda sau cu catarama.

Servus

Niciun comentariu: